
Directoarea noastră de vânzări Eva Mureșan te va ajuta să afli în ce măsură Vilicotel este ceea ce cauți pentru afacerea ta.
Creezi, modifici sau muți rezervările cu ușurință. Obții o imagine de ansamblu asupra gradului de ocupare a unității și verifici rapid disponibilitatea camerelor. Urmărești sosirile și plecările precum și orice modificări ale rezervărilor într-un calendar vizual.
Un calendar inteligent pentru planificarea rezervărilor plus scurtături spre restul operațiunilor.
Gestionezi toate rezervările, urmărești disponibilitatea și vezi în timp real statusul curent al camerelor pe un calendar vizual. Funcționalitățile specializate de administrare a grupurilor de clienți și de alocare a camerelor precum unificare sau împărțire rezervări, mutare în altă cameră, etc, fac ca gestionarea rezervărilor prin Vilicotel să acopere toate operațiunile și situațiile.
Cu cât îți cunoști clienții mai bine, cu atât îi poți servi mai bine. Fișele de client și istoricul cazărilor anterioare îți permit să oferi oaspeților servicii personalizate. Detaliile sunt generoase: de la datele de contact și informațiile de facturare, până la documente scanate, preferințe sau alergii. Poți să verifici în orice moment cheltuielile suplimentare, să preiei mesaje pentru clienți, să adaugi observații și poți chiar unifica fișe de client în caz de duplicat.
Creezi și personalizezi tipurile de camere cu specificarea tuturor detaliilor. Indiferent de capacitatea unității tale de cazare, Vilicotel prevede toate informațiile necesare pentru a gestiona orice tip de cameră, de la o cameră single standard până la un apartament prezidențial. Toate detaliile pe care ai nevoie să le introduci sunt prevăzute în program. Gestionezi capacitatea de cazare, verifici situația de menaj a camerelor și știi ce camere sunt în renovare, păstrând în permanență datele la zi.
Creezi tarifele pentru camere și restul surselor de venit ale hotelului. Modifici prețurile în funcție de tipurile de camere, tipul de pensiune, setezi suplimente de plată sau reduceri. Dacă practici tarife diferențiate în funcție de sezon poți modifica automat tarifele pentru fiecare sezon în parte. Dispui în paralel de tarife automate pentru accelerarea vitezei de lucru și de tarife manuale, introduse direct din tastatură.
Generezi facturi cu design personalizat, adaptate cerințelor clienților și transferi cheltuielile suplimentare pe cameră sau pe contul clientului. Ai flexibilitate maximă: facturezi avansuri, servicii, cazare, facturi multiple pe aceeași rezervare, stornări, facturi parțiale, prelungire ședere și împărțire plată. Urmarești încasările și cheltuielile prin rapoarte flexibile. Generezi închideri de zi și vezi încasările în registul de casă.
Oaspeții pot accesa cu ușurință serviciile suplimentare din oferta hotelului tău, indiferent de tipul acestora - wellness, activități turistice, călărie, transport, închiriere biciclete, acces piscină, etc. Costul acestora se asociază clientului sau camerei, și poate fi plătit pe loc sau la finalul șederii. Consumul din restaurant sau de la bar poate fi preluat automat prin integrare cu soft-ul restaurant VilicoRest.
Setările personale îți permit să ajustezi programul conform cu nevoile afacerii tale și preferințele personale. De la setările grafice privind culorile, modul de afișaj al calendarului de rezervări, aspectul facturilor, și până la cursul de schimb, serviciile suplimentare, stocul din minibaruri sau setările contabile, ai la dispoziție o sumedenie de opțiuni prin care controlezi detaliile programului.
Date esențiale pentru a vedea ce se întâmplă în unitatea ta de cazare, de la resurse și planificarea personalului până la analiza datelor, profitul și optimizarea costurilor. De la rapoarte de operațiuni și rapoarte contabile până la sfârșitul de zi, ai la dispoziție un total de peste 30 de rapoarte care pot fi printate și filtrate pe intervale de timp și alte criterii.
Poate fi integrat cu programele de contabilitate Saga și WinMENTOR. Facturile, încasările, clienții, facturile storno și serviciile se înregistrează automat în programul contabil.
Poate fi integrat cu majoritatea sistemelor de acces pe bază de cartele, ceea ce ajută la eficientizarea operațiunilor de check-in sau check-out.
Poate fi integrat cu centralele telefonice, ceea ce permite calcularea automată a costurilor aferente convorbirilor pentru fiecare client.
Poate fi integrat cu VilicoRest, program de administrare a restaurantului, terasei sau barului anexat unității. Pentru detalii vizitează site-ul VilicoRest.ro .
Poate fi integrat cu serverul de email pentru gestionarea corespondenței direct din cadrul programului.
Poate fi conectat cu aparate de marcaj fiscale - orice tip de casă de marcat, POS bancar și imprimante A4.
Versiunea demo îți permite să testezi programul timp de 30 de zile ca să determini în ce măsură este potrivit pentru afacerea ta. Aceasta nu îți creează niciun fel de obligații de achiziționare. Poți solicita o versiune demo prin intermediul formularului de contact din site-ul nostru.
Colega noastră Eva te va contacta pentru a stabili detaliile privind instalarea programului pe unul din calculatoarele tale. Pentru instalare vei avea nevoie de unul din programele gratuite TeamViewer (îl poți descărca din partea de jos a acestei pagini) sau UltraViewer. Acestea ne permit să instalăm de la distanță, prin intermediul internetului, versiunea demo pe calculatorul tău. După instalare vei fi ghidat prin funcționalitățile de bază ale aplicației în cadrul unei sesiuni online de prezentare, dar vom fi la dispoziția ta pentru întrebări pe toată durata celor 30 de zile de testare.
Poți să contractezi tot pachetul sau poți să achiziționezi doar modulul de Operațiuni - pentru gestiunea rezervărilor, eventual împreună cu Programul POS - pentru un bar sau restaurant. Modulele Booking engine sau Channel manager pot fi adăugate oricând ulterior.
Vilicotel este un sistem destul de intuitiv și ușor de învățat. Chiar și așa te ajutăm să iei startul prin sesiuni de instruire și asistență personalizate, incluse în preț. Sedințele de instruire nu sunt limitate ca durată – oricât timp este necesar pentrua dobândi o utilizare sigură a programului. Acestea au loc online sau la punctul tău de lucru - în acest caz pot interveni costuri adiționale ce țin de deplasare. După finalizarea instructajului ramânem în continuare la dispoziția ta pentru orice întrebări sau clarificări ai avea nevoie.
Da. Serviciile de suport se oferă online – prin intermediul unui program specializat care ne permite interacțiunea de la distanță cu calculatoarele tale, telefonic sau la fața locului dacă situația o impune. Răspundem în maxim o oră solicitarilor venite prin email și desigur că suntem disponibili și telefonic. În caz de urgențe intervenim rapid chiar și în weekend-uri.
Poți să exporți fișele clienților, eventual rezervările și facturile, iar tehnicienii noștri le vor importa în Vilicotel.
Vilicotel îți permite să simplifici și să automatizezi toate operatiunile din unitatea turistică pe care o conduci. De la rezervări până la check-out, de la încasări până la contabilitate, fiecare operațiune este mai ușoară, mai rapidă și interconectată cu restul proceselor.
Prezentarea modului de lucru în program
Sesiune personalizată conform cu nevoile și cerințele tale
Clarificări și răspunsuri la orice întrebări
Directoarea noastră de vânzări Eva Mureșan te va ajuta să afli în ce măsură Vilicotel este ceea ce cauți pentru afacerea ta.